Kubek termiczny contigo - Kubek termiczny na prezent najlepszy kubek do pracy
Termiczny kubek Contigo idealny na każdą okazję
3 września, 2020
Okna pasywne w budownictwie energooszczędnym
15 września, 2020

Wizytówki udostępniane w mapach Google są doskonałym narzędziem pomagającym zaistnieć na lokalnym rynku. Za sprawą map Google zyskujemy dojście do położenia przedsiębiorców z wielu branży. Dzięki temu użytkownik może bez przeszkód wyszukać sprzedawcę ciekawych produktów albo usług. Aby pojawić się wśród firm w konkretnej lokalizacji jedyne, co trzeba zrobić, to założyć własną wizytówkę w mapach Google. Jak to zrobić? Pośród wszystkich oferowanych usług Google należy odnaleźć funkcję Google Moja Firma oraz postępując zgodnie z instrukcjami założyć profil. Każdy kolejny krok przybliża nas do utworzenia kompletnej wizytówki. Wystarczy uzupełnić podstawowe dane jak nazwa działalności czy jej lokalizacja oraz dane kontaktowe, a potem je zatwierdzić. Wypełniona o podstawowe informacje wizytówka jest przygotowana do użytku. Warto jednak uzupełnić ją o dodatkowe informacje na które jest miejsce w poszczególnych zakładkach. Końcowym krokiem jest weryfikacja, żeby wizytówka była w pełni aktywna. Mając wizytówkę warto zastanowić się nad pozycjonowaniem jej, żeby była widoczna dla wielu odbiorców.

Jak pozycjonować wizytówkę w mapach Google?

Na pozycjonowanie wizytówki w mapach Google ma wpływ sporo różnych czynników. W głównej mierze duże znaczenie ma lokalizacja względem użytkownika. Chcąc znaleźć sklep bądź usługi przeważnie sugerujemy się tym, jak blisko znajduje się od miejsca zamieszkania, z uwagi na to wizytówka ma swoje zastosowanie szczególnie na lokalnym rynku. Im bliżej znajdujemy się potencjalnego klienta, tym większa szansa na lepszy wynik wyszukiwania. Obok tego ważna jest rozpoznawalność oraz trafność pod względem słowa kluczowego. Jeżeli firma jest rozpoznawalna pod konkretnym słowem kluczowym lub opublikowana na jej stronie treść koresponduje z wpisaną frazą tym większe prawdopodobieństwo, że wizytówka znajdzie się wysoko. Możliwości znajdujące się w usłudze Moja Firma zapewniają wiele opcji, które mogą korzystnie zadziałać na pozycjonowanie wizytówki Google.

Umieść informacje na temat firmy

Podstawowe dane jak nazwa, adres i telefon  należy uzupełnić o następne równie potrzebne dane, które wesprą Google w dopasowaniu wizytówki do zapytania użytkownika. Dane kontaktowe wizytówki trzeba wypełnić zgodnie z danymi umieszczonymi na stronie internetowej. Co ciekawe w nazwie wizytówki można wpisać nazwę firmy razem z ogólną frazą (np. Firma – pozycjonowanie stron WWW). Obok tego należy ustawić kategorie oraz podkategorie, które przybliżą Google oraz użytkownikom profil firmy, a więc jej charakter. Ważna jest też lokalizacja oraz obszary działania. W samej lokalizacji wpisujemy adres siedziby firmy, gabinetu, sklepu itp. Jeżeli jednak gwarantujemy usługi poza miejscem siedziby (np. montaż drzwi i okien w domu klienta) wtedy należy dołączyć obszar działania, a więc szerzej np. miasto, województwo.

Zdobądź atrybuty oraz opinie klientów

Szczególnie znaczące jest też uzyskanie atrybutów. Atrybuty są połączone z tym jak działa firma. Dla przykładu pokazują czy dana lokalizacja ma dostęp do Wi-Fi, czy w pobliżu jest parking lub czy została przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Wadą jest to, że na atrybuty nie mamy bezpośredniego wpływu, ponieważ dodawane są one na bazie dodanych przez klientów odpowiedzi na pytania zadane przez Google. Również opinie klientów mocno wpływają na pozycjonowanie. Zdecydowana część potencjalnych klientów nadal wierzy opiniom Google, z tego względu warto się o nie postarać oraz co istotne, często na nie odpowiadać. Za sprawą pozytywnych opinii mamy większą szansę, że Google wyświetli wizytówkę wyżej.

Wstaw usługi, produkty, unikalny opis oraz zdjęcia firmy w wizytówkach Google

Unikalny opis firmy to doskonałe miejsce, aby wskazać najważniejsze zalety firmy, jednocześnie stosując najlepiej dobrane słowa kluczowe. Początkowe 250 znaków pojawia się na wizytówce firmy bez używania przycisku „więcej”, z uwagi na to należy pochylić się nad pierwszą częścią opisu. Ponadto dla lepszego pozycjonowania wizytówki Google należy dodać swoje produkty i usługi. Uzupełnienie profilu tylko zadziała na pozycjonowanie, ale również prawdopodobnie zachęci większą ilość klientów. Na pozycjonowanie wizytówki Google oddziałuje także publikowanie zdjęć i filmów. Multimedia znajdujące się w wizytówce nie tylko uatrakcyjniają ją dla odbiorców, ale również umożliwiają zamieszczenie opisującego zdjęcie tekstu alternatywnego. Systematyczne publikowanie zdjęć korzystnie oddziałuje na pozycjonowanie.

Publikuj wpisy

Za sprawą wpisów w wizytówkach Google dostarczamy klientom wartościowych treści, które mogą sprawić, że chętniej przejdą do naszej strony lub sprawdzenia usługi. Wpisy zawierają treść sięgającą do 1500 znaków i odsyłacz, pod którym możemy przenosić do dowolnej strony, np. podstrony ze sklepem lub innego wybranego miejsca. Wpis w wizytówce poza tym, że będzie widoczny przez długi czas (w zależności od ustawień nawet do roku), może być częścią marketingu treści, w którym będziemy proponować klientom garść przydatnej wiedzy z branży. Regularna publikacja zostanie uznana niemal jak wpisy z bloga na stronie, ze względu na co warto przemyśleć zastosowanie tego elementu.

Pozyskiwanie linków

Linki przenoszące bezpośrednio do wizytówki są całkiem ważnym elementem, który zadziała na pozycjonowanie wizytówki. Z tego powodu warto rozpatrzeć się za branżowymi lub lokalnymi forami, katalogami, blogami, portalami albo innymi miejscami, ocenianymi przez Google jako wysokie jakościowo, gdzie można zostawić odsyłacz. Obszerny profil linków da Google znak, że warto wyświetlać wizytówkę w czołówce pozycji, ponieważ odsyłają do niej odmienne interesujące źródła. Profil linków ma zatem korzystny wpływ na pozycjonowanie wizytówki w mapach Google.

pozycjonowanie-stron-torun.pl/pozycjonowanie-w-google-maps/

Strona używa cookies
Ok